Lama GameZ

Lama GameZ

Psi Ops

2008. január 29. - RayZa
Gondoltam, fikázni fogom a Psi Ops-ot, mivel elégé szar játék. :D Csak 1 a baj, ez annyira szar, hogy telepítés után nem indul a game. Ami megdöbbentő ebben, hogy a lemez EREDETI. Ilyet se veszünk többet.... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://lamagamez.blog.hu/api/trackback/id/tr100316850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fenix 2008.01.30. 20:26:06

Hát ja,iszonyuan szar boritolya,mármint,
hogy néz már ki.Még ha vallaki a boriton állna és kész rakják akkor itt a káosz,bocsi már itt van a káoly,hogy ez a game-t kidobták,kár,hogy nem az ablakon dobták ki a 10-röl belle egy "szemetes" kukába. XD XD XD XD

RayZa 2008.01.31. 22:34:50

A Midway-től mást vártam, nagyon jó gémeket készínetek. Ott van pl az Area 51 meg az új is a Blacksite Area 51 ezek számomra mind emlékezetes és kiváló játékok maradnak. Ellenben ez, még el se indul wazz. :D

Tom(HT) 2010.07.26. 21:05:53

Én játszottam vele,és elnyerte a tetszésemet.
Jó történet,egyedi játékmenet,ember-dobálás,és hasonló murik :)
Egyik bónuszszobában végtelen psi- és életerővel élveztük a ragdoll-nyújtotta élvezetet :D és egypár bónusz-szobáért kerti-gnómokat kell gyűjteni,ami vicces....

Nekem tetszett.
süti beállítások módosítása